De Culinaire Zonde op Keukengeheim

Posted on januari 20, 2008. Filed under: Recepten | Tags: , , , , , , , , , |

Klik hier om een link te hebben waarmee u dit artikel later terug kunt lezen.De Culinaire Zonde op Keukengeheim Klik op de afbeelding om de link te volgen Hallo mensen,

Vandaag eens geen recept maar een oproep om jullie “Culinaire Zonde” naar mij te sturen.Op mijn website www.keukengeheim.com heb ik een rubriek die de Culinaire Zonde heet en waar de een beetje “rare “combinaties van de bezoekers komen.
Jullie kennen dat wel denk ik,er zijn zo van die combinaties waar mensen van gruwelen maar die jij heel lekker vind.
Als je er zo één hebt en dat met de anderen wil delen stuur het dan via deze blog of via www.keukengeheim.com en hij word binnenkort op de helemaal vernieuwde site geplaatst.
Hieronder vinden jullie eerder geplaatste “zonden”
Een prettige zondag en tot morgen!
Sam

Een fantastische van ANNELIES:

mijn culinaire zonde: boterham (liefst levende vers brood, 10-granen of iets dergelijks, iets met ‘beet in’ in ieder geval) belegd met mayonaise, jonge kaas (dikke schel, verse kaas), en daarop Salade Andalouse uit een glazen potje (zo worteltjes, witte kool en nog van die brol in’t zuur), afgedekt met nog een boterham. (Extra) mayonaise toevoegen naar smaak.
Het lekt geweldig, en is meestal niet te doen qua dikte en dergelijke, maar lekker!!!

Een niet alledaagse zonde van PETRA

Sam, mijn culinaire zonde is ‘ roquefortkaas met nutella’ – lekkeeerr!

groetjes !

Petra

MARTINE heeft ook een goede

Stokbrood met gebakken spek,perenconfituur,hardgekookt ei,mayonaise en ketchup.Ik weet dat het griezelig klinkt maar ik vind dit zo LEKKER!Als ik een slechte dag heb maak ik deze sandwich,daarna kan ik er weer tegen

Deze is van HARRY

Een witte boterham met boter,choco,banaan en pindakaas,goed aandrukken en even onder de gril.mmmmm!

——————————————————————————————————————————–

Sandra’s culinaire zonde

Bak een omelet,snij een croissant  doormidden,bestrijk een kant met aardbeienconfituur,bestrijk de andere kant met pindakaas leg er de omelet op en doe er nog een beetje ketchup op,goed aandrukken.Alleen maar voor de diehards!!!

———————————————————————————————————————————-

Een topper van Floortje

Als je nog een culinaire zonde wil weten: Ik leerde dit recept van mijn vriendin Maaike en het is echt een topper!!! Besmeer een boterham met een ferme laag pindakaas. Leg daar plakjes komkommer op en dan een laag ketchup. Nog een boterham er op en je hebt een HELE LEKKERE combinatie!

groetjes Floortje

————————————————————————————————————————————-

Tamara heeft verschillende culinaire zonden

Culinaire zonde: Macaroni met bechamelsaus (zonder peper of nootmuskaat) wel met zout een geklutst eitje door en dan bruine suiker,jummie!!

Of tomatensoep met zoute chips,of zoute chips met een stukje chocola,dat geklutst eitje vind ook ik lekker op verse frietjes!

Boontjes in tomatensaus met véél azijn,het water komt me nu al in de mond! ..

Groetjes

Make a Comment

Geef een reactie

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

