Serverprobleem bij Keukengeheim

Posted on november 5, 2007. Filed under: Recepten |

Serverprobleem op Keukengeheim

Klik op de afbeelding om de link te volgen Dag mensen,

Ik probeer zoveel mogelijk mensen langs deze weg te melden dat Keukengeheim.com niet weg is!

Vandaag even geen recepten of tips,gisteren is de server bij de webhost van mijn website http://www.keukengeheim.com gecrasht.

Dat kan gebeuren maar wat ik onvergeeflijk vind is het volgende:ik heb gistermorgen om 6 uur geconstateerd dat keukengeheim niet online was.

Direkt gebeld naar de host,niemand bereikbaar.Ok dat kan het was nog vroeg.

Terug gebeldt en een mail verstuurt om 8 uur.Nog niemand bereikbaar.

Ondertussen was en is keukengeheim niet online.Ik heb in de loop van de dag 30 keer!!de webhost gebeld zonder resultaat,ook drie mails gestuurd in de loop van de dag,ook weer zonder resultaat.

Nu was mijn gedachtegang ( onnozel,ik weet het) dat aangezien websites dag en nacht online zijn,ook zondags,er toch wel één of andere helpdesk moet zijn.Nee hoor,ik heb gisteren om 23.30 uur(dus bijna 18 uur later!) een mail gekregen dat er een probleem was met een database.Ondertussen waren we daar ook wel achter gekomen.

Wat mij het meeste stoort in dit verhaal is niet het feit dat er een crash is,dat kan gebeuren,maar dat er geen enkele vorm van communicatie was en is.Onvergeeflijk!

Vandaar dat ik mijn kontrakt onmiddelijk heb opgezegd.Ik heb zelf 30 jaar op zondag moeten werken dus ze moeten niet afkomen met hun zondagsrust.Als ze die willen moeten ze een andere branche kiezen.

Naam van het bedrijf is op aanvraag verkrijgbaar.

Tot morgen

Sam
http://www.keukengeheim.com

Make a Comment

Geef een reactie

Liked it here?
Why not try sites on the blogroll...

